Sunday, October 3, 2010

VIRTUAL LAND VS AKU..


Anda Bosan...Klu anda bosan apa yg anda lakulan???cam2 jawapan ada..ada yg on9...ada yg tengok wayang..ada yg tengok tv..ada yg tengok bulan..ada yg tengok bintang..ada yg g mkn...
ada yg buat cam2...sama lah ngat aku..aku pun ada habit sendiri...aku akan VIRTUAL LAND

tempat nie ada setengah orng ckp tempat budak2 x bagus...ada yg ckp tempat abis duit...bg aku,tempat nie terbaik..banyak game yg best2...GAME???mesti ada orng ckp..klu dah ada computer kenapa nak main game kat virtual land....Bagi aku,virtual land adalah tempat berhimpunnyer manusia yg mengatasi game lebih dari biasa..kadang2 kanak2 yg lebih kurang umur 5 hingga 6 berada di vitual land lebih hebat dari orng dewasa bermain game...Aku sukakan VIRTUAL LAND sbb ramai orng yang akan mencabar kita semasa bermain..dan cabaran itu yg best...yg lg best bila mengalahkan otai2 yg berada sesatu VIRTUAL LAND..

cam maner ngat korang..klu korang rasa korang bosan...datang lah virtual land...leh cuba...sekali cuba baru tahu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...