Wednesday, October 6, 2010

Aku FAlling In LOve wit RX-S





Motor...sapa x tahu motor kat sini, sila duduk dpn lappy anda bukak blog nie...hehehe...hari aku nak cer kat korang motor...motor ada satu kenderaan..(mmglah kenderaan xkan makanan pulak kan...)yang bertayar 2...mempunyai engine yg ber-cc kecik ,sedang, dan besar...kebanyakan remaja sekarang nie melakukan penyalahgunaan motor...mereka berlumba ke sana kesini...padahal mak bapak diorng bg motor suruh g kedai...aku mmg x leh blah betul lah ngat diorng nie...apa pun motor masih di gunakan walaupun ianyer bahaya kerana keselamatannyer x setanding kerete...walaubagaimana pun...motor ada kelebihan tersendiri...
seperti tiada trafic jam,minyak jimat,dan parking mudah...keburukannyer...klu berkeluarga besarx leh naik motor,hujan x bumbung,klu awek yg jenis nak naik kete,mmg ko kena tinggal ngat awek ko..yg penting korang percaya pada diri korang...ok...

aku pun apa kurangnyer...
hehhehehe
ok2..skema betul blog aku hari...
motor aku x laju pun...
aku cerita skit ttg motor aku
model : RX-S yamaha
saiz engine :110 cc
type engine : engine standard
umur : melebih 20 thn
warna : hitam
kelajuan : 100 - 110 km/j
kejayaan : pernah sampai arau tanpa kerosakkan,pernah sampai seremban..pernah memotong 6 biji ferari yg berhenti kat tepi jalan berturut2...

ok lah aku pun nak blah dah...semoga korang mendapat ilmu sedikit sebanyak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...