Friday, November 5, 2010

MeGA Mind will BLow Ur MinD




hehehehe....tengok muka pun aku dah gelak...hahahhaha...terbaik mamat nie...ingatkan alien x ada perasaan...tp x leh salahkan dia sbb mmt sbb dia jahat...orng yg baik,mula2 dia yg jahat...baru jadi baik...hehehhe.....kod : u the best mega mind





minah nie TV reporter nama dia Roxanne Ritchi..dalam cer nie dia lah selalu kena culik ngat mega mind nie...hehehhe...tp bila aku tengok roxanne ritchi nie aku teringat kat dia...hmmmm..
dah2...minah nie dah boring kena culik hari2..hehehehe




hehehe...gambar nie mmg x leh tahan skit....bahasa dia aku pun x paham...tp motif aku upload gambar nie....aku suka gila dia punyer lambang...ada karen2...terbaik...u r the best villain...hahahhaa...korang yg bosan,baru putus cinta,atau mmg x ada keje...tp duit banyak
tengoklah cer nie...hehehhee...gelak,gelak dan gelak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...