Thursday, November 4, 2010

BreakinG up...T_T

Klu aku nie bukan orng2 yg berfikir panjang dah lama aku buat cam dalam gambar nie...
tp aku tetap kuat semangat kat diri aku utk perpisahan kali nie...aku cuba sedaya upaya aku utk mengembirakan hatinya...mungkin usaha aku masih belum cukup...hari nie aku x ada mood nak lukis...walaupun tempoh masa yg dekat...tp kenangannyer aku ingat sampai bila2..dia pernah singgah dihati ini...Aku masih berharap dia akan pulang...

Tidakkan disebbkan dunia kita tidak sama kita x leh bersama...aku masih mencari kesilapan diri ku...mungkin kerana terlalu memaksa....terlalu tergesa2...adakah itu satu kesilapan besar???aku masih tertanya2...aku masih mencari jawapan.....
Aku masih menunggu mu...
jika hati mu berubah...
masih ada cinta utk kita...

4 comments:

  1. hehehe....
    aku tetap kuat...cuma hati aku nie...
    hmmmmm...
    nak x nak aku kena bertahan..

    ReplyDelete
  2. hati boleh di pujuk.
    yg luka boleh sembuh.

    ReplyDelete
  3. mungkin susah skit kot...
    dalam lah...luaran aku x kesah sangat..
    sbb mmber ramai yg mengembirakan aku..
    termasuk ko...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...