Sunday, September 26, 2010

SUkan VS Aku



assalamualaikum dan salam sejahtera bloger2...

hari nie nak cer skit pasal sukan..
klu cerita dari kecik..aku nie bukan dah seorng budak yg suka sukan..sampai ayah aku sendiri ckp aku nie kaki bangku..x pun ballpicker jer..atas sbb tentu..aku mmg x reti main bola..
haha..

sampai sekolah mengah aku baru kenal ngat sukan dengan mendalam..permainan pertama aku adalah badminton..hehe..walaupun x power..tp leh lah main..sbelum nie aku pernah main ngat ayah aku..dialah jurulatih pertama dlam hidup aku..
huhu...tp aku x lah hebat sangt..

lepas pmr aku tukar sekolah..kt sekolah nie aku kenal sukan yg di panggil ragbi..ganas sukan nie bagai namanyer..huhu...yarabbi...tp best..x lah cam bola sepak..game dia lagi best..leh tackle orng..bukan tackle awek tau..nie tackle yg kasi jatuh..pergh first time aku main cam anak lembu orng ckp..aku yer kan jer..heheh..
sekarang nie aku kat u pulak..x ada sukan sangat tp main2 petang jer..nak tahu main apa??
main badminton ngat mmber2 aku...thanx kepada BOBO,YAZRIN,APEK,AH CHENG,AMMAR,SYABRI,JOHN LABU,DAN MONYET..kerana mereka aku telah mmbakar lemak tepu yg diperolehi masa raya..

kepada bloger lain..korang bersukanlah jgn memblog jer..jaga kesihatan..moga panjang umur..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...