Saturday, June 15, 2013

Unlimited Digmon Part III - Jogres

Assalamulaikum,Ni Hao,salam sejahtera,hai  kepada semua 
tamers diluar sana yg ingin tahu apa itu jogres..
jogres nie pendek kata ada mengabungkan 2 digimon menjadi satu digimon..
hanya digimon2 yg tertentu boleh d jogres kan..
yg ada degan aku nie skit jer..klu ada sapa2 yg pernah jog dan berjaya
boleh tinggal kan jenis digimon apa yg di jog di ruang comment..
ni ada adalah senarai digimon yg aku boleh kongsi dengan korang..
klu x boleh jugak aku x tahu..mungkin sumber yg aku ambik nie salah..
mintak maaf banyak2..aku cuma ingin membantu..:)

1) wargreymon + metalgarurumon = omegamon
2) slashangemon + grappleomon = duftmon
3)ankylomon + angemon = shakkoumon 
4) metal seadramon + plesiomon = aegisdramon
5) mamemon + andiramon (DA) = mercurymon
6) darktrynamon + goegreymon = ex trynamon

klu korang pernah tengok digimon II evo yg bergabung itu pun boleh di buat jogres

contoh macam--> Ex-vmon + stingmon = paidramon dan sebagainya

dan soo on..korang try and error benda nie..sbb aku pun jarang jogres..

4 comments:

  1. REPPAMON + SNIMON=CHIRINMON

    ReplyDelete
  2. salam tumpa tya kalau peckmon nk jogres dgn digomon apa ya??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...