Tuesday, May 21, 2013

Graduation

Assalamualaikum

Pada 19.5.2013 berlangsungnya istiadat konvo kat uitm..jadi aku salah sorang dari pelajar yg konvo pada hari tu...pengalaman yg boleh la..first time grad..x da lah teruja cam mmber2 lain cerita..tengok orng pikul keris besar peha aku..pastu ucapan dalam bahasa jawa..epic la..dan dengan ini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada keluarga yg banyak membantu aku utk sampai ketahap ini..sepanjang aku berada kat UiTM..x lupa jugak kpd my ex-gf saya yg banyak menolong dan memberi semangat utk teruskan perjuangan ini..terima kasih awak..dan x lupa jugak kepda lecture yg banyak membantu dan banyak jugak failkan aku...tanpa korang aku x tahu kat maner kemampuan aku..

terima kasih jugak kepada BOBO yg telah mmberi aku seluar dan meminjam kan kasut yg bergitu mahal..utk majlis nie..terima kasih kepada mmber2 yg sanggup bersengkang mata utk mengejutkan aku kemajlis konvo ini..akhir kata terima kasih kepada semua mmber2 dan kenalan yg aku kenal,buat2 kenal atau kenal tp buat x kenal,dan yg x kenal dan akan kenal.Jutaan terima kasih aku ucapkan..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...