Sunday, March 31, 2013

I'm Back : Short Love Story

Assalamualaikum Blogger semua...
Lama sangat aku x melukis atau menulis kat blog aku nie..
Dan tiba masanya aku kembali..ada hal2 yg aku x dpt elak kan...
Tahun 2012 : banyak mengajar aku..apa yg aku belajar?jom tengok..

1) I Fall In LOVE again



Bercinta satu perkara yang indah..sangt indah,sukar dikawal..hanya yg mampu boleh menahan perasaan ini..dan aku tewas diatas tangan sorng yg dipanggil wanita.

2)Love To Each Other




Bahagia,seronok,berdua,berkongsi dan mengenali masing2..apa suka,xsuka,fav,warna dan emosi..

3)Fight And Argument 


Kalau x bergaduh bukan nama bercinta dan biasa utk bergaduh..sbb lelaki x akan paham perempuan dan perempuan ingat diorng paham lelaki..sbenarnya diorng jauh sangat2..Pesan dari aku : jgn mencarut atau memaki sesorng yg kita sayang kerana lukanya amat dalam...

4)Forgiveness


Kemaafan datang lepas bergaduh..pasti akan ada satu pihak akan meminta maaf..yg pasti pihak yg x bersalahkan meminta maaf..dan pastinya yg x mintak maaf itu egonya sangat tinggi..sbb manusia pasti akan melakukan kesilapan..Dan korang kena tahu..meminta maaf bukannya satu benda yg boleh dilupakan semua kesalahan anda..tetapi satu ejen yg membantu utk menyedapkan hati seseorng..

5)Betrayal

Berhati2lah kerana kita xtahu bila berlaku..tp dalam hubungan pasti ada benda nie..sbb kita ngat manusia..perasaan berubah mengikut masa,keadaan dan orng sekeliling..aku rasa benda dari orng2 yg sangat rapat ngat aku..cuma tinggal aku x tikam balik je diorng nie..bersabar dan memaafkan itu lebih baik..



6)Breaking up Again


Tanpa tujuan,tanpa hala tuju,tanpa matlamat...hubungan akan hilang kemanisan..mula ingin mencari diri semula,xmengenal diri sendiri dan hilang pedoman..dan masa nie aku bg tahu jgn pernah sekali2 memandu atau riding motor,kerana sangat bahaya...jadi bersabar dan bersabar...




Dan aku sekarang kembali.....




mencari pemilik hati nie hari demi hari......


Doakan harap aku jumpa DIA yg akan mengubati dan menjaga hati yg telah hancur kepada jutaan cebisan...


Tahun 2012 ada manis dan pahitnya..yg pasti penutupannya mmg x menarik..
peace out









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...