Thursday, April 7, 2011

Terima kaSih..

Assalamualaikum...biasanya blog nie akan letak komik dan apa2 yg berlaku dalam kehidupan...tp hari nie x ada lukisan utk enri nie..bukan apa...aku bz buat masa nie...ada test ada quiz..aku akan melukis balik klu aku x bz dan ada idea baru sampai kat aku...bg aku blog nie salah satu benda yg buat aku happy..walaupun komik2 aku hasilkan x sehebat kartunis2 yg ada kat melaysia..tp aku suka apa yg aku buat..ada mmber2 aku ckp kat aku.."lukisan ko tu buruk sangat","lukisan tu kena baiki skit"...rasa ringan jer tangan nie nak naik kat muka sorang2..tp sbb mmber, aku terima jer apa yg diorng ckp...aku tahu lukisan itu buruk..dah itu aku punyer cara melukis..nak buat cam maner..aku pun masih belajar lg...tp terima kasih kpd mmber2 aku kerana bg semangat utk blog nie..walaupun menyakitkan aku terima...kepada pembaca blog nie...terima kasih kerana sudi mmbaca...aku akan terus melukis apa yg aku rasa nak lukis utk korang..klu korang ada idea2 yg menarik..bg tau aku..mayb aku akan merealisasikannya utk anda semua..kepada Kipas-Susah-Mati blog nie..aku terharu ngat korang..aku x tahu berapa ramai yg ada...tp aku mengucapkan terima kasih..lepas nie aku akan mengadakan lucky draw utk blog nie...harap korang semua join lah nnt..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...