Friday, April 12, 2013

2 Item Satu Hari!!!!

Assalamualaikum..

hanya tuhan jer tahu cam maner perasaan aku nie..

penatnya x terhingga..

assignment banyak gila..keje berlambak..quiz bersepah..aku x pernah penat cam nie..

degree kata kan..humm.. mengeluh pun keje x siap jugak..cam mener pun aku try nak buang stress aku nie..

hari nie ada benda menarik yg aku nak kongsi kat korang..

hari nie aku beli 2 item yg dengan hanya RM 55!!!

cam maner aku buat dan cam maner aku boleh dapat..

item pertama...smart phone

jangan jeles..

mintak ribet RM200 + RM50 + DIGI center walah..smartphone sebiji..

item ke-dua Speaker


Guna TIGA keping Kupon + RM 5 walah Satu set Speaker..

terbaik dan berbaloi2..

layan movie sambil whatapps kan mudah tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...